четвъртък, 30 март 2017 г.

Пролетно а ла Капрезе

Любителите на традиционната кухня  да не надничат тук, но пък на тези, които обичат да опитват различни вкусове горещо препоръчвам тази салатка. Много е свежа, на мен ми харесва повече от класическото капрезе. Дъщерята беше категорична, че няма да опита, мъжете ги нямаше у дома и аз си похапнах с удоволствия цялата порция. Подобна идея видях в брошура на Кауфланд, но направих по мой вкус.


Продукти:
7 -8 бр. ягоди
1 топка моцарела
10-15 малки листенца спанак
2-3 орехови ядки, смлени



1 с.л. мед
1 с.л. зехтин екстра върджин
1 с.л. къпинов оцет
щипка хималайска сол
щипка черен пипер



Приготвяне:
Нарязваме ягодите на филийки, моцарелата също. Нареждаме ги в подходяща чиния, като между тях слагаме и листенцата спанак. Отгоре поръсваме със смлените орехи и поливаме с приготвения дресинг от меда, зехтина, оцета, солта и пипера.



10 коментара:

  1. Много готино и свежо, бих си хапнала заедно с теб:) доволно:). Поздрави, Веси!

    ОтговорИзтриване
  2. Приемате ли още един лакомник за компания? ;)
    На щерката ти да ѝ спретнеш едно парти на тъмно и да видиш как ще опита, та ще ѝ хареса и за още ще пита. :) Те на такова шоу младите бързо се връзват, пробвай, да видиш!
    Страхотно Капрезе, Весе!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Че как, идвай насам!
      Не се връзва никак лесно тя, от дете дори, но ако реши сама ще опита някой път:)

      Изтриване
  3. Много вкусна и цветна, пролетна салата, Весе! Опитай следващия път с бейби спанак - още по-вкусно е! Поздрави сърдечни, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Люси, радвам се на гостуването ти!
      Не съм купувала бейби спанак, и въобще всякакво бейби:), според мен това е ГМО, тези сортове са изкуствено създадени, макар да ги продават за био и на високи цени, опитвам се да избягвам това.

      Изтриване
  4. Ами едва ли е останало,но вземам още ягоди и идвам и аз :)
    Чудесно,Весе!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленче, ще си ги хапнем дружно, пък може ти и друга салатка да измислиш с ягодите!

      Изтриване
  5. Веси,
    много интересна вариация на класическата салата " Капрезе ".Чудесно изпълнение с любимите ягоди за този сезон.Сигурна съм,че е много вкусна.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване