вторник, 3 юни 2014 г.

Най - вкусното и лесно телешко с 3 продукта







Продукти:

1 кг телешко месо (филе,шол)
2-3 с.л. олио или масло 
1 ч.ч. марината от стерилизирани краставички

Приготвяне:

Месото се нарязва на парчета. Поставя се в йенска тенджера. Залива се с маринатата и с мазнината. Затваря се и се пече на 200 градуса до готовност. По желание може да се отвори и запече до зачервяване.
Много, много крехко, вкусно и лесно е това ястие. Знам го от мама. Маринатата го овкусява и окрехкотява чудесно.



6 коментара:

  1. Ееееее,Веси развали ми рахата с тази рецепта:)))))До сега си пийвах маринатката ,а сега ще трябва да я деля с телешкото:))))
    Много ми хареса тази идея!Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Ха-ха-ха, ти си третия човек, заедно с мен, който си пийва това. Заслужава си обаче да заделиш чашка за да опиташ рецептата. Ще се радвам да ти хареса.

    ОтговорИзтриване
  3. Е,ти ме уби!Как й е хрумнало на мама не знам,но ти благодаря за тази чудесна идея,Веси и си я отбелязвам обезателно!Ще я тествам със свинско,че телешко не ми попада лесно,но мисля,че пак ще се получи!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  4. Роси, благодаря! Тази рецепта мама си я прави много отдавна, аз още от дете даже помня, та и до сега, то и аз вече отдавна я правя, но не ми беше идвало наум да я споделя. На мъжа ми е любимо телешкото, приготвено по този начин, а децата не ядат от жалост към теленцата. Със свинско не съм правила, но сигурно ще е вкусно пак. А с твоите прекрасни снимки ще е и наслада за окото, ще чакам...

    ОтговорИзтриване
  5. На туй телешко от кога му се каня...Днес ще купя месенце и ще го направя най-сетне..Прекрасна рецепта!

    ОтговорИзтриване
  6. Дано ти хареса така, както на нас твоето - със зелениите и оризчето...

    ОтговорИзтриване